رنگ کنیتکس( kenitex)

یکی از خدمات گروه نخصصی دیوار دیزاین نقاشی ساختمان با رنگ کنیتکس است، رنگ کنیتکس برای نمای بیرونی و داخلی ساختمان استفاد می شود. در ادامه به بررسی نقاشی ساختمان با رنگ کنیتکس پرداخته شده است.

خواص نقاشی ساختمان با کنیتکس جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمانها :

نقاشی ساختمان با رنگ کنیتکس (kenitex) سوراخها و ترکهای موئی را پر کرده و نواقص ساختمان ها را پنهان و خاصیت آب گریزی کامل دارد این محصول با حلالهای مخصوص تولید گردیده و از آب و تینربه عنوان حلال رقیق کننده استفاده می گردد. رنگ کنیتکس (kenitex) بعد از استفاده به روی سطوح مختلف آب یا تینر خود را از دست داده و به فیلمی یک دست و بسیار مقاوم تبدیل می گردد. رنگ کنیتکس اکرلیک روغنی دارای تمام مشخصات نمای کنیتکس روغنی می باشند که بعنوان محصولی بی نظیر و برتر پیشنهاد می گردد.

برتری رنگ کنیتکس اکرلیک روغنی نسبت به رنگ کنیتکس روغنی، استفاده از آب بعنوان حلال رنگ کنیتکس  اکرلیک روغنی (واتر بیس) پوشش های واتربیس یا رنگ کنیتکس اکرلیک حلال آب چند سالی است که وارد بازار پوشش های ساختمانی شده اند و درسطوح داخلی و خارجی ساختمان مورد استفاده قرارگرفته است. سرعت اجرای بالا و بدون بو بودن و خشک شدن سریع باعث استقبال از این نوع کنیتکس اکرلیک در ساختمان شده است. مخصوصا برای محیط های بسته و آپارتمانی و نیز در مواردی که کارفرما مجبور به سکونت در منزل یا در محل کار در زمان رنگ آمیزی (به همراه خانواده و علی الخصوص اطفال) هستند.

این نوع رنگ کنیتکس اکرلیک روغنی می تواند بهترین گزینه جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمانها باشد و سرعت بالای اجرا و تولید نکردن گازهای فرار و خطرناک برای سلامت افراد ایده آل است. نظر به آلودگی محیط زیست از طریق رنگ کنیتکس روغنی و پوشش های حلال تینر این نوع رنگ کنیتکس اکرلیک روغنی جای خود را در بازارهای اروپا و آمریکا باز کرده اند و حتی در برخی از کشورها تولید کنیتکس حلال تینر تینر روغنی با محدودیت ها و ممنوعیت های زیادی همراه شده است.

آنچه در اینجا حائز اهمیت می باشد آشنایی با این رنگ و ویژگی هایی است که آن را از سایر رنگ ها جدا ساخته و در 10 ها نکته آن را نسبت به رنگ های صنعتی ممتاز می سازد. نمای کنیتکس (kenitex) پوشش و محافظ بسیار زیبائی برای خارج و داخل ساختمانها می باشد مقاومت و استحکام نمای کنیتکس در مقابل عوامل جوی طی چندین سال گذشته نمای کنیتکس (kenitex) را به عنوان پوشش و نمای مناسب ساختمان در اکثر کشورهای جهان معرفی نموده است. سامانه پیامک تبلیغاتی نمای کنیتکس بخاطر ترکیب شیمیائی مخصوص آن واترپروف بوده و در مقابل عوامل جوی کاملاً مقاوم می باشد با توجه اهمیت سبکی ساختمان و کاهش بارمرده ای و جلوگیری از خسارت های جانی در ناشی از زلزله امروزه نما های سبک جایگاهی ویژه ای برخوردار هستند. نمای کنیتکس بعلت سبکی و دوام و اجرای آسان بروی سیمان، چوب، آهن، آردواز، پنل های گچی، جداول خیابان، سازه های یونولیتی، بتون و غیره به رنگ های مختلف براحتی قابل اجرا می باشد و 8 ساعت تا 15 ساعت پس از اسپری شدن خشک و استقامت نهایی آن پس از 1 ماه حاصل می شود.

قابل توجه است که هر کیلوگرم رنگ کنیتکس (kenitex) نوع سوپر 5/1 م.م، ممتاز 30/1 م.م، را پوشش می دهند. کنیتکس ها در سه دانه بندی پلی تکس (04نرم)، ریز (منظم 05)، (متوسط 06) عرضه می گردد.

ترکیبات نمای کنیتکس:

انواع رزین های ، اکسید تیتان، الیافهای مصنوعی در گریدههای مختلف، پرلایت، بنتونیت، اکسید زنگ، بی کربنات کلسیم در مشهای مختلف، پودر تالک، پودر میکا، فرمالین، آمونیاک، ضد رویه، ضد قارچ، ضد کپک

کاربرد کنیتکس در کجاست؟

یکی از جالب ترین نکات این رنگ درباره محل کاربرد آن می باشد. کاربرد کنیتکس (kenitex) در همه جاست. از سازه های خشن و دارای شرایط خاص همچون تونل ها و سازه های بتنی گرفته تا محیط داخل و خارج منازل، رستوران ها و فروشگاه های مختلف. آری کنیتکس (kenitex) هم بهترین گزینه برای سخت ترین شرایط سازه هاست و هم جزء رنگ های فانتزی، تزئینی و شیک. جدای از مقاوت و سایر ویژگی های یاد شده این رنگ، ویژگی زیبایی و جلوه بی نظیر آن خصوصیت دیگری است که آن را از سایر رنگ ها ممتاز می سازد.

نکات مهم:

ترکیب مواد این محصول و همچنین درجه غلظت آن نکته بسیار مهمی است زیرا تغییرات غیر مجاز در غلظت و ترکیبات سازنده این محصول می توانند نقش مستقیم در تضعیف دوام و کیفیت این رنگ داشته باشد و حال آنکه متاسفانه ظاهر رنگ غیر استاندارد با رنگ دارای فرمول و غلظت صحیح تقریبا یکسان می باشد و تفاوت این دو پس از اجرای کار و گذشت زمان (عموما در کوتاه مدت) مشخص می شود و آن موقعی است که صاحب کار علاوه بر ضرر مادی دچار مشکل برای بر طرف سازی عیب های کارش خواهد شد. این عیوب می تواند شامل تغییر رنگ بعضی قسمتهای کار یا پوسته شدن کار شود.

نقاشی ساختمان با رنگ کنیتکس

نقاشی ساختمان با رنگ کنیتکس